Bízza ránk közösségi média oldalai kezelését

Facebook oldal kezelés grafikai tervezéssel, szövegírással és kampány menedzsmenttel

A Facebook a legnagyobb közösségi média platform Magyarországon. Hiába a feltörekvő versenytársak, továbbra is itt lehet elérni a legtöbb felhasználót. A marketing aranyszabálya pedig az, hogy ott kell lennie a vállalkozás termékeinek és szolgáltatásainak, ahol a vásárlók vannak.

A magyar internetfelhasználók 89 százaléka rendelkezett 2019-ben Facebook profillal, tehát, aki aktívan használja a netet, szinte biztosan elérhető a Facebook-on is. Még beszédesebb, ha az összes felhasználó számát nézzük, jelenleg (2022)

7.083.300 magyar felhasználó,

használja a legnagyobb közösségi média platformot.

Nagyon kevés olyan vállalkozás van, amely nem tud jó eredményeket elérni a Facebook oldal kezelés szolgáltatásunk segítségével. Rengeteg célra alkalmas a platform: webshopok új vásárlókat szerezhetnek, lead generáló cégek konverzióra optimalizált kampányokat indíthatnak, a márkák pedig növelhetik elérésüket és aktivizálhatják követőtáborukat.

Facebook/Instagram oldal kezelése lépésről lépésre

1. Adatmérés és célok

Első lépésként kialakítjuk a mérési rendszert és a reporting felületet, ahol élőben követhetők a legfontosabb adatok.

2. Megbeszélés

Az oldalkezelés során az ügyfél nevében kommunikálunk, ezért fontos, hogy megértsük a cég nyelvezetét és értékeit.

3. Tartalomnaptár

Az egyik legfontosabb dokumentum a tartalomnaptár, amelyben bemutatjuk, hogy milyen postokat terveztünk.

4. Elemzés

Folyamatosan figyeljük a célközönség reakcióit az üzeneteinkre, hogy milyen típusú tartalmakkal érjük el a legjobb eredményeket.

Facebook oldalkezelés gyakori kérdések

A grafikai terveket is elkészíti a SioMarketing?

Igen, igény esetén elkészítjük az oldalkezeléshez és a hirdetésekhez szükséges összes kreatívot. Ezeket ügyfeleink korlátozás nélkül felhasználhatják egyéb kampányaikban is, de tovább nem adhatják harmadik félnek.

Ha szükséges, a SioMarketing fotósai kijönnek hozzánk?

A fotók elkészítését nem tartalmazza ajánlatunk, de partnereink közül szívesen ajánlunk jó üzleti fotóst, videóst és drónfotós szolgáltatót is. Erősen ajánlott igénybe venni profi fotósok szolgáltatását, mert a Facebook oldal kezelés során mi is jobb tartalmakat fogunk tudni készíteni.

Facebook oldal kezelés ár: mennyibe kerül?

Több Facebook oldal kezelés csomag és ár érhető el a SioMarketing-nél attól függően, hogy milyen szolgáltatást igényel. Az árat az alábbiak határozzák meg, ezekre érdemes kitérni ajánlatkérés során is:

  • Postok száma hetente
  • Oldalkezelés platformok: csak Facebook, esetleg Instagram vagy LinkedIn oldal is
  • Hirdetéskezelés és a hirdetésekre fordított marketing büdzsé

A Facebook oldal kezelés ára így mindig egyedi, de egy ajánlatkérést követően néhány napon belül elküldjük a javasolt csomagokat és árakat. A kitűzött célokhoz igazítva biztosan tudunk költséghatékony, megfelelő ár-érték arányú csomagot ajánlani.

 

Hogyan lehet kommunikálni más cégek nevében?

A munkánk egyik legizgalmasabb része, hogy meg kell tanulnunk az ügyfeleink nyelvezetét, céljait és az adott piac sajátosságait is. A projektindító találkozó és a bekért arculati kézikönyv (ha van) is azt szolgálja, hogy minél gyorsabban megtaláljuk az összhangot.

A content calendar (tartalomnaptár) dokumentumokat mindig előre elküldjük, így jóváhagyás nélkül egy post vagy Facebook Story se kerülhet ki az ügyfél oldalára.

Az a tapasztalat, hogy a Facebook oldal kezelés első egy-két hónapjában többet kell javítani az anyagokban, de fokozatosan egyre jobban megértjük az ügyfelek ízlését és gyorsabb, zökkenőmentesebb lesz a munka.

A Facebook oldal hirdetése is benne van az árban?

PPC hirdetéskezelő kollégáink nem csak a Facebook oldalhoz kapcsolódó hirdetéseket kezelik, de az összetettebb kampányokat (remarketing, katalógus hirdetések, stb.) is elkészítik és optimalizálják. (Bizonyos esetekben felárat jelenthet)

A beérkező Messenger üzeneteket is kezeli a SioMarketing?

Ez megállapodás kérdése, de általában nem javasoljuk. Az üzenetek megválaszolása gyakran ügyfélszolgálati feladat. Mivel gyakran egy-egy megrendelt csomagról vagy terméktulajdonságról érdeklődnek, kollégáink nem tudnának olyan pontos választ adni, mint az ügyfélszolgálat.

Ha felkeltettük érdeklődését vagy további kérdése maradt, keressen minket bizalommal!